Jum Cakap-cakap


ShoutMix chat widget

Followers

Friday, August 13, 2010

which one I should trust?

dah lama aku tak update blog. sekarang ni kepala aku tengah pening nak fikir. macam-macam benda bermain dalam kepala aku. aku nak pikir positif, tapi alih-alih ke negetif jugak tempat nye. aku tak tahu aku nak percaye belah sini atau belah situ. aku tak tahu benda ni fitnah atau banyak ditotok tambah je. aku buntu. aku sedih. aku marah. aku konfius. help me :( aku tak benci that gal. malah die ade bagi aku hint. walaupon mulut die macam sampah, tapi tak kisah la. aku bukan jenis yang suka nak gado ngan orang. aku kalau boleh suke diam je. tak suke nak panjang cerita. tapi sekarang hal tu da makin teruk. ape aku nak buat sekarang ni? dugaan bulan puase. :( hati aku tak tenang. someone cerita buruk pasal bf aku. yes, aku harus percaya pada bf sendiri dari orang lain, tapi ape motif gal tu nak buruk kan bf aku? takkan pokok goyang tibe-tibe kalau takde angin. :( damn. aku tak suke macam ni. ape harus aku buat.

No comments: