Jum Cakap-cakap


ShoutMix chat widget

Followers

Wednesday, June 9, 2010

bertukar indah


bile yang keruh dah jadi jernih, rasa macam bahagia sangat.
syukur alhamdulillah..segalanya dapat diatasi dengan jayanya..semoga lepas ni takde la bende remeh lagi yang jadi..penat sudah melayan jiwe kacau~
kerja plak makin tertangguh...mate asyik mengantok..adoilah~
harap si die baik-baik saja...dan harap masalah die kat rumah tak berpanjangan...amin. :) suke bile die hepi, aku pon jadi hepi...
tapi kadang-kadang aku suke tengok die marah dan merajuk.. so sweet.. mintak di pujuk.. macam anak kecik. :)
hari ni dapat jumpe kawan sekolah lame yang dah lame lost kontek...jumpe pon kat alam cyber je lah..tapi cukup hepi :) die tak cam muke aku.. aku rase muke aku memang dah lain dari waktu sekolah dulu.. haha.. apetah lagi tu kawan sekolah rendah.. lama tu.. :) tapi ramai lagi kawan yang tak jumpe nak add ni.. hihihii.. cukup la dulu untuk malam ni.. esok taip lagi..wassalam..

gambar amik dari sini. thanks.


No comments: